Valsts sociālās aprūpes centra “KURZEME” | ||||
DARBA PLĀNS | ||||
2020. gadam | ||||
|
Aktivitāte | Rādītājs | Izpildes beigu termiņš | Atbildīgā amatpersona |
Pamatdarbība | ||||
1. |
Veikt klientu funkcionālo spēju izvērtējumu atbilstoši LR MK 02.04.2019. noteikumiem Nr. 138 “Noteikumi par sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības saņemšanu”. |
1.1. Izvērtētas klienta pašaprūpes prasmes, noteikts klientu aprūpes līmenis, veikta klientu grupēšana. |
Ne retāk kā reizi gadā un mainoties klienta situācijai | Filiāļu vadītāji |
1.2. Izstrādāti klientu individuālām vajadzībām atbilstoši sociālās aprūpes, sociālās rehabilitācijas plāni |
31.12.2020. | |||
1.3. Klientu aprūpē iesaistītais personāls iepazīstināts ar klienta individuālo aprūpes/rehabilitācijas plānu |
31.12.2020. | |||
1.4. Nodrošinātas saturīga brīvā laika pavadīšanas iespējas, atbilstoši katra klienta individuālajām spējām un vajadzībām. |
31.12.2020. | |||
1.5.Nodrošinātas pašaprūpes un sadzīves prasmju apmācības. | 31.12.2020. | |||
1.6. Izstrādāti pašaprūpes un sadzīves prasmju apmācību plāni/programmas. |
31.12.2020. | |||
1.7. Nodrošināta klientu sociālās aprūpes/ rehabilitācijas plānā iekļauto pasākumu izpildes kvalitāte. |
31.12.2020. | |||
1.8. Nodrošināta klientu garīgās dzīves un kultūras vajadzību apmierināšana |
31.12.2020. | |||
1.9. Nodrošinātas klientu izglītības iespējas, t.sk. skolas vecuma bērnu obligāta iekļaušana izglītības sistēmā |
31.12.2020. | |||
2 | Veselības aprūpes nodrošināšana |
Nodrošināta klientu veselības aprūpe atbilstoši individuālām vajadzībām, t.sk.: |
Nekavējoši, klientam iestājoties Saskaņā ar ģimenes ārsta norīkojumu Saskaņā ar ģimenes ārsta norīkojumu |
Filiāļu vadītāji |
2.1. reģistrācija pie ģimenes ārsta, psihiatra; | ||||
2.2. ikgadējās veselības pārbaudes, t.sk. plaušu rentgens, ginekologs, antropometriskie mērījumi u.c. |
||||
2.3. speciālistu apmeklējumi. | ||||
2.4. zobārstniecības pakalpojuma pieejamības palielināšana | ||||
2.5.klientu ēdināšanas atbilstība noteiktai diētai un uztura normām kontrole. |
||||
2.6.noteikts klientiem nepieciešamo palīglīdzekļu veids un apjoms, nodrošināta palīglīdzekļu pieprasīšana, saņemšana, uzskaite, uzraudzība. |
||||
3 |
Klientu un viņu tuvinieku informēšana un iesaistīšana sniegtā pakalpojuma izvērtēšanā |
3.1.Apkopota un aktualizēta informācija par klientu tuviniekiem un likumiskiem pārstāvjiem |
31.12.2020. | Filiāļu vadītāji |
3.2.Ievērojot datu aizsardzību tiek sniegta informācija par klientu aprūpes procesa norisi un veselības stāvokli. |
31.12.2020. | |||
3.3.Veikta sadarbība ar vecākiem, pašvaldību sociālajiem dienestiem, bāriņtiesām u.c. iestādēm, lai sekmētu bērnu aprūpes pietuvināšanu ģimeniskai videi |
31.12.2020. | |||
3.3. Iesaistīti klientu tuvinieki sociālās aprūpes padomes darbā, sniegto pakalpojumu izvērtēšanā, ieteikumu sniegšanā. |
31.12.2020. | |||
3.4. Veikta klientu, viņu likumisko pārstāvju un darbinieku anketēšana/aptauja: 3.4.1. Apkopoti anketēšanas rezultāti, konstatēti problēmu cēloņi; 3.4.2. Izstrādāti priekšlikumi problēmu novēršanai un iesniegti direktoram izvērtēšanai |
31.12.2020. | |||
4 |
Informācijas apstrāde datu bāzē IS "SPOLIS’’; NPAIS |
Nodrošināta regulāru datu ievade par klientu IS “SPOLIS” | 31.12.2020. | Filiāļu vadītāji Atbildīgie darbinieki |
Nodrošināta nepieciešamās informācijas apstrāde NPAIS, sekmējot starpinstitūciju sadarbību un informācijas apriti par bērniem |
||||
5 |
Klientu drošības jautājumu aktualizācija |
5.1. Vide sakārtota atbilstoši universālā dizaina principiem | 31.12.2020. | Filiāļu vadītāji, Pakalpojumu nodrošināšanas nodaļa |
5.2. Aktualizēta klientu piederība riska grupai, informēti klientu aprūpē iesaistītie darbinieki |
31.12.2020. Ne retāk kā reizi gadā un mainoties klienta situācijai | Filiāļu vadītāji | ||
5.3.Nodrošināta klientu uzraudzība, atbilstoši noteiktajai riska grupai un uzraudzības režīmam |
31.12.2020. | |||
5.4. Nodrošināti regulāri informatīvi pasākumi un individuālas pārrunas klientiem par drošības jautājumiem (ceļu satiksmes noteikumi, ugunsdrošība, veselības uzturēšana u.c.), rīcība dažādās situācijā. |
31.12.2020. | |||
5.5 Nodrošināti regulāri informatīvi pasākumi un individuālas pārrunas klientiem par pienākumiem, tiesībām un uzvedības normām |
31.12.2020. | |||
5.6. Noteikti, analizēti riska faktori un veikti pasākumi to novēršanā. | 31.12.2020. | |||
5.7.Veikti preventīvi pasākumi personālam klientu drošības jautājumu aktualizācijai. |
31.12.2020. | |||
6 |
Klientu deinstitucionalizācijas procesu veicināšana |
6.1. Veikta klienta ikgadējā atbalsta plāna aktualizācija un informētas pašvaldības par izmaiņām atbalsta plānos |
31.12.2020. | Filiāļu vadītāji, Pusceļa mājas vadītāja, Pakalpojumu nodrošināšanas nodaļa |
6.2 Veikta sarakste ar pašvaldībām par klientu iespējām dzīvot sabiedrībā. |
||||
6.4.Sadarbība ar Kurzemes plānošanas reģionu-veicināt klientu un darbinieku izpratni par DI projekta pasākumu īstenošanu. |
||||
7 |
Klientu dzīves kvalitātes uzlabošana |
7.1.Uzlaboti sadzīves apstākļi filiālēs-estētiski noformētas, iekārtotas klientu koplietošanas un dzīvojamās telpas, radot mājas un piederības sajūtu |
31.12.2020. | Filiāļu vadītāji |
7.2.Novērsti iekšējās un ārējās pārbaudēs konstatētie trūkumi, kas ietekmē klientu sociālo un veselības aprūpi, klientu drošību |
31.12.2020. | |||
7.3. Aktualizētas klientu interešu nodarbības un prasmju apguves programmas |
31.12.2020. | |||
7.4. Nodrošināta bērniem un pilngadīgiem klientiem, ģimeniskai videi pietuvināta aprūpe un pakalpojumi, atbilstoši individuālajam attīstības posmam, aprūpes līmenim un pamatdiagnozei. |
31.12.2020. | |||
8 | Brīvprātīgais darbs |
8.1. Sadarbība ar nevalstiskajām organizācijām un brīvprātīgo piesaiste darbā ar bērniem un pieaugušajiem socializēšanās iespēju paplašināšanai. |
31.12.2020. | Filiāļu vadītāji |
8.2.Nodrošināta informācija par brīvprātīgā darba aktualitātēm un veiktajām aktivitātēm iestādes mājaslapā. |
31.12.2020. | |||
9 |
Iekšējo normatīvo aktu aktualizācija/ izstrāde, procesu apraksti un shēmas |
9.1.Aktualizēti iekšējie normatīvie akti, nodrošināta efektīva lēmumu pieņemšana sniegtā pakalpojuma izvērtēšanā un pilnveidošanā |
31.12.2020. | Filiāļu vadītāji, Pakalpojumu nodrošināšanas nodaļa |
9.2. Izstrādātas/ aktualizētas informācijas aprites shēmas | 31.12.2020. | |||
10 |
Personāla attieksmes pret klientiem uzlabošana, kolektīva saliedēšana un komunikācijas uzlabošana, komandas darba principu nodrošināšana |
10.1.Regulāri informēti darbinieki par klientu situāciju izmaiņām un veicamiem pasākumiem |
31.12.2020. | Filiāļu vadītāji |
10.2.Darbinieku pienākumu un atbildības deleģēšana, sniedzot klientam plānoto pakalpojuma grozu |
31.12.2020. | |||
10.3.Starp profesionāļu komandā iekļauti klientu aprūpē iesaistītie darbinieki |
31.12.2020. | |||
11 |
Pašnovērtējums un pakalpojuma kvalitātes vadība |
11.1.Sniegtais pakalpojums atbilst Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām sociālās aprūpes, sociālās rehabilitācijas, veselības aprūpes pakalpojuma pieejamības un individuālās atbilstības jomā: |
Saskaņā ar pārbaužu plānu | Filiāļu vadītāji, Pakalpojumu nodrošināšanas nodaļa, direktors |
11.1.1. klientu drošība; | ||||
11.1.2.aprūpes nodrošināšana klientiem; | ||||
11.1.3.klientu problēmu risināšana; | ||||
11.1.4. cilvēktiesību ievērošanas nodrošināšana; | ||||
11.1.5. klienta sagatavošana patstāvīgai dzīvei, t,sk., DI procesā iekļautie klienti; |
||||
11.1.6. klientu veselības aprūpe; | ||||
11.1.7. higiēnas normu ievērošana. | ||||
11.1.8. veikts iekšējais pašnovērtējums par sociālo pakalpojumu kvalitāti un atbilstību normatīvajos aktos noteiktajam |
31.03.2020. | |||
Atbalsta pasākumi | ||||
Saimnieciskā darbība | ||||
12 |
Remontdarbi kontrolējošo institūciju ieteikumu izpildei un klientu drošības nodrošināšanai, vides pieejamības nodrošināšanai |
12.1. Filiālē "Iļģi" evakuācijas durvis aprīkotas ar durvju piekļuves sistēmu un tās pievienotas pie ugunsdrošības signalizācijas sistēmas paneļa |
2.cet | (ŠN iepirkums) Filiāles vadītājs; galvenais saimniecības pārzinis, saimniecības nodaļas vadītāji |
12.2. Filiālē "Iļģi" veikta gājēju celiņu seguma atjaunošana (bruģakmens seguma izbūve) |
2-3.cet. | |||
12.3. Filiālē "Iļģi" veikti terases un jumta atjaunošanas darbi |
3-4.cet. | |||
12.4. Filiālē "Iļģi" veikti lietus ūdens tekņu un fasādes atjaunošanas darbi |
3-4.cet. | |||
12.5. Filiālē "Dundaga" veikts iebraucamā ceļa seguma remonts |
2.cet. | |||
12.6. Izstrādāts projekts par filiāles "Dundaga" jumta seguma nomaiņu |
4.cet. | |||
12.7. Filiālē "Dundaga" evakuācijas durvis aprīkotas ar durvju piekļuves sistēmu un tās pievienotas pie ugunsdrošības signalizācijas sistēmas paneļa |
3.cet. | |||
12.8. Filiālē "Dundaga" veikta gājēju celiņu seguma atjaunošana (bruģakmens seguma izbūve) |
3.cet. | |||
13 |
ES ERAF darbības programmas ‘’Izaugsme un nodarbinātība’’ 4.2.1. specifiskā atbalsta mērķa ‘’Veicināt energoefektivitātes paaugstināšanu valsts un dzīvojamās ēkās’’ 4.2.1.2. pasākuma ‘’Veicināt energoefektivitātes paaugstināšanu valsts ēkās’’ īstenošana |
Izsludināts būvdarbu iepirkums un noslēgts līgums par būvdarbu veikšanu |
2.cet. | (ŠN iepirkums) Filiāles vadītājs; administratīvās nodaļas vadītājs, juriskonsults, galvenais saimniecības pārzinis, galvenā grāmatveža vietnieks |
14 |
INTERREG V-A Latvijas-Lietuvas pārrobežu sadarbības programmas 2014.-2020. projekta Nr. LLI-336 "Veiksmīga psiholoģiskā un sensorā rehabilitācija bērniem un pieaugušajiem, kas cieš no garīgās un uzvedības traucējumiem" ietvaros. |
14.1. Veikta klientu tetēšana izmantojot sensorās rehabilitācijas metodiku un aprīkojumu |
4.cet. | Filiāles vadītājs; galvenais saimniecības pārzinis; finansists. |
14.2. Projekts noslēdzies 11.2020. | ||||
Finanšu vadība un grāmatvedība | ||||
15 |
Finanšu vadības un grāmatvedības uzskaites pilnveidošana |
15.1. Saskaņā ar izmaiņām (stājas spēkā 01.01.2020.) grāmatvedības uzskaites kārtībā budžeta iestādēs, veikt izmaiņas ieņēmumu un izdevumu klasifikācijas kodu uzskaitē un pielietošanā. |
30.12.2020. | Grāmatvedības nodaļas vadītājs-galvenais grāmatvedis, finansists |
15.2. Efektīva finansējuma apguve un plānošana | 30.12.2020. | Finansists | ||
16 | Plānot VSAC "Kurzeme" ieņēmumus un izdevumus |
Izstrādāt budžeta tāmes kārtējam pārskata gadam, sadalījumā pa filiālēm un budžeta izdevuma veidiem (projektiem). Sagatavot finansēšanas plānus atbilstoši piešķirtam budžetam. |
30.12.2020. | Finansists, grāmatvedības nodaļas vadītājs-galvenais grāmatvedis |
17 |
Kontrolēt finanšu līdzekļu izlietojumu sadalījumā pa struktūrvienībām un EKK |
Regulāra kontrole par finanšu līdzekļu izlietojumu atbilstoši finanšu plānam, t.sk. kreditoru parādu dinamiku, lai nepieļautu kreditoru parādu pieaugumu |
1 reizi mēnesī | Grāmatvedības nodaļas vadītājs-galvenais grāmatvedis, finansists |
18 |
Sagatavot ikmēneša, ceturkšņa atskaites, gada finanšu un statistikas pārskatus |
18.1. Iesniegt ikmēneša atskaites par finansējuma faktisko izpildi (sadalījumā pa filiālēm) un gada plānu (ne vēlāk kā līdz nākamā mēneša 15. datumam) VSAC direktoram, nodaļu vadītājiem un filiāļu vadītājiem |
1 reizi mēnesī | Finansists, grāmatvedības nodaļas vadītājs- galvenais grāmatvedis |
18.2.Informēt filiāļu vadītājus par finansējuma izpildi iepriekšējā periodā un aktuālajiem jautājumiem finansējuma plānošanā turpmākajos saimnieciskā gada mēnešos |
30.12.2020. | Finansists, grāmatvedības nodaļas vadītājs- galvenais grāmatvedis | ||
18.3.Sagatavot un iesniegt LM Finanšu vadības departamentam ikmēneša un ceturkšņa atskaites par maksas pakalpojumu un citu pašu ieņēmumu prognozi, atlīdzības prognozi un faktu, budžeta izpildi u.c. |
1 reizi ceturksnī | Finansists, grāmatvedības nodaļas vadītājs- galvenais grāmatvedis | ||
18.4.Sagatavot un iesniegt nepieciešamās grāmatvedības atskaites Valsts ieņēmumu dienestam un citām institūcijām, t.sk. mēneša pārskats "Ziņojums par valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām un darba ņēmēju darba ienākumiem, iedzīvotāju ienākuma nodokli un uzņēmējdarbības riska valsts nodevu" VID datu bāzē EDS u.c. |
Saskaņā ar likumdošanā noteiktiem termiņiem un pēc pieprasījuma | Grāmatvedības nodaļas vadītājs- galvenais grāmatvedis, grāmatvedis | ||
18.5. Sagatavot ikmēneša, ceturkšņa un gada finanšu pārskatus Valsts kases e-pakalpojumu sistēmā: mēneša pārskats par aizdevumiem; mēneša atlīdzības pārskats; ceturkšņa finanšu pārskats; gada finanšu pārskats” |
Saskaņā ar likumdošanā noteiktiem termiņiem | Grāmatvedības nodaļas vadītājs- galvenais grāmatvedis | ||
19 |
Ārpusģimenes aprūpes pakalpojumu samaksas atgūšana |
19.1. Apkopot informāciju par parādniekiem un aprēķināt samaksas parādu par 2019.gadu pēc pieņemtajiem lēmumiem par ārpusģimenes aprūpes pakalpojumu samaksas atgūšanu (18.03.2014.MK noteikumi Nr.142) |
25.01.2020. | Grāmatvedības nodaļas vadītājs-galvenais grāmatvedis, juriskonsults |
19.2. Sagatavot brīdinājumus un izpildrīkojumus parādniekiem par parāda labprātīgu samaksu |
30.12.2020. | Grāmatvedības nodaļas vadītājs-galvenais grāmatvedis, juriskonsults | ||
19.3. Nosūtīt Labklājības ministrijai informāciju par ārpusģimenes aprūpes pakalpojumu samaksas atgūšanu |
20.01.2020. un 20.07.2020. |
Filiāles ‘’Liepāja’’ vadītājs, grāmatvedības nodaļas vadītājs-galvenais grāmatvedis, juriskonsults |
||
Personāla vadība | ||||
20 |
Centra personāla plānošana, pārvaldība un attīstība |
20.1. Izstrādāts un aktualizēts amatu un mēnešalgu saraksts. | 31.12.2020. | Direktors, Personāla nodaļas vadītājs, personāla speciālists, finansists |
20.2 Izstrādāts un apstiprināts atvaļinājuma grafiks. | 30.03.2020. | Filiāļu vadītāji, Personāla nodaļa | ||
20.3. Izstrādāts un apstiprināts darbinieku kvalifikācijas celšanas pasākumu plāns. |
30.03.2020. | Filiāļu vadītāji, Personāla nodaļa | ||
20.4. Sadarbība ar izglītības iestādēm, darbinieku kvalifikācijas celšanai, darbinieku individuālās izglītības iegūšanas sekmēšana. |
30.12.2020. | Personāla nodaļa, filiāļu vadītāji | ||
20.5. Personāla resursu piesaiste, atlase un pēctecības plānošana. |
30.12.2020. | Personāla nodaļa | ||
20.6. Personāla atlase uz papildus 30,00 amata vietām (MK 21.04.2008. noteikumiem Nr. 288 “Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības saņemšanas kārtība”) |
30.12.2020. | Personāla nodaļa | ||
20.7. Darbinieku darba izpildes novērtēšana (10.07.2012. MK Not.Nr.494). |
30.12.2020. | Direktors, filiāļu vadītāji, Personāla nodaļa | ||
20.8. Labās prakses pārņemšana no citiem sociālās aprūpes centriem, iesaistot darbiniekus pieredzes apmaiņā arī citur Latvijā, kā arī citās Eiropas Savienības valstīs |
30.12.2020. | Personāla nodaļa, filiāļu vadītāji | ||
21 |
Noteikt darbinieku skaitu un to strukturālo sadalījumu Centra filiālēs |
21.1. Apzināts un noteikts nepieciešamais darbinieku skaits un to sadalījums Centra funkciju veikšanai filiālēs |
Direktors, Filiāļu vadītāji, Personāla speciālisti |
|
21.2. Pēc nepieciešamības veikti grozījumi amata aprakstos | Personāla speciālisti | |||
22 |
Klientu aprūpē iesaistītā personāla kvalifikācijas celšana |
Kvalifikācijas paaugstināšana saskaņā ar apstiprināto Centra darbinieku kvalifikācijas celšanas plānu 2018. gadam (vidēji 300 darbiniekiem) |
31.12.2020. | Filiāļu vadītāji, Personāla nodaļa |
23 |
Darba tiesību nodrošināšana, kontrole un uzraudzība |
23.1. Darba tiesisko attiecību, t.sk. pušu savstarpējo tiesību un pienākumu, tiesiska īstenošana. |
30.12.2020. | Direktors, filiāļu vadītāji, personāla nodaļa |
23.2. Darba attiecību operacionālā vadība un administrēšana. | 30.12.2020. | Personāla nodaļa | ||
24 | Atskaites un pārskati |
24.1. Iesniegt ikmēneša atskaiti par amata vietu faktisko aizpildījumu (sadalījumā pa filiālēm) finansistam iesniegšanai Labklājības ministrijā. |
1 reizi mēnesī | Personāla nodaļas vadītājs |
24.2.Sagatavot un iesniegt Valsts kancelejā datu noliktavas informāciju par darbiniekiem (līdz kārtējā mēneša 15.datumam par situāciju uz iepriekšējā mēneša pēdējo datumu) (07.11.2017. MK Not.Nr.662) |
1 reizi mēnesī | Personāla nodaļa | ||
24.3. Apkopot un iesniegt Centrālā statistikas pārvaldē atskaiti - “Uzņēmuma (iestādes) vietējās darbības veida vienības 2018. gadā” |
10.05.2020. | Personāla nodaļas vadītājs | ||
24.4. Apkopot un iesniegt darbinieku veselības apdrošinātājam sarakstu par darbinieku izslēgšanu vai pievienošanu apdrošināto darbinieku veselības apdrošināšanas polisei (līdz 25.datumam). |
1 reizi mēnesī | Personāla nodaļas vadītājs | ||
25 |
Personāla resursu darba vides veidošana un uzturēšana |
25.1. Nodrošināt drošu darba vidi: | 30.12.2020. | Kompetenta institūcija, atbildīgais darbinieks par DA, |
25.1.1. Veikta darba vides risku novērtēšana | ||||
25.1.2. Sniegti priekšlikumi vadībai darba vides risku novēršanai |
30.12.2020. | vecākais eksperts veselības aprūpes jautājumos | ||
25.1.3. Darbinieku obligātās veselības pārbaudes (mēnesī vidēji 15 darbinieki) |
30.12.2020. | Atbildīgais darbinieks par DA, atbildīgie darbinieki filiālēs | ||
25.1.4. Darbinieki instruēti darba drošības jautājumos | 30.12.2020. | Atbildīgais darbinieks par DA, atbildīgie darbinieki filiālēs | ||
25.2. Veicināt darbinieku arodveselību | 30.12.2020. | Kompetenta institūcija, atbildīgais darbinieks par DA, atbildīgie darbinieki filiālēs | ||
25.3. Organizēt pasākumus darba drošības jomā | 30.12.2020. | Atbildīgais darbinieks par DA, atbildīgie darbinieki filiālēs | ||
25.4. Veidot vienotu izpratni darbiniekiem par centra mērķiem, stratēģiju un darba organizācijas procesiem. |
30.12.2020. | Direktors, filiāļu/nodaļu vadītāji | ||
Ikdienas darbi | ||||
26 |
Izpildīt 05.03.00 apakšprogrammas “Aprūpe valsts sociālās aprūpes institūcijās” VSAC "Kurzeme" noteiktos rezultatīvos rādītājus |
26.1. Klientu skaits – 745 sociālās aprūpes un rehabilitācijas pakalpojumu saņēmēji t.sk., Pusceļa mājā 27 klientu vietas | 31.12.2020. | Direktors |
26.2 Amata vietu skaits – 559.6 | ||||
26.3. Filiāļu skaits – 6 | ||||
27 |
Veikt organizatoriskus pasākumus VSAC „Kurzeme” darbības nodrošināšanai |
27.1. Aktualizēt iekšējos normatīvos aktus | Pēc nepieciešamības | Nodaļu vadītāji |
27.2. Veikt iepirkumus VSAC "Kurzeme" vajadzībām, saskaņā ar iepirkumu plānu |
visu gadu | Juriskonsults; Pastāvīgā iepirkumu komisija | ||
28 |
Nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas darbību |
28.1. Identificēti riski iestādes pamatfunkciju nodrošināšanā |
31.12.2020. | Filiāļu vadītāji, nodaļu vadītāji, direktors |
28.2. Aktualizēts risku vadības reģistrs | 30.10.2020. | |||
28.3. Veikta IKT drošības risku novērtēšana | 01.10.2020. | Informācijas vadības speciālists | ||
29 |
Plānot VSAC "Kurzeme" darbību 2021. gadam |
29.1.Noteiktas darbības prioritātes 2021. gadam | 31.12.2020. | Filiāļu vadītāji, finansists, direktors, nodaļu vadītāji |
29.2. Sagatavots iepirkumu plāna projekts 2021.gadam un nosūtīts izvērtēšanai un saskaņošanai VSIA "Šampētera nams", Labklājības ministrijai |
VSIA "ŠN" 20.10.2020. LM 01.11.2020. |
Juriskonsults; Pastāvīgā iepirkumu komisija | ||
30 |
Ētikas normu ievērošana, korupcijas un interešu konfliktu novēršana |
30.1. Aktualizēts amatpersonu saraksts un ētikas kodekss |
31.12.2020. (pēc vajadzības) |
Juriskonsults, Personāla nodaļas vadītājs, direktors |
30.2. Nodrošināt iekšējās kontroles sistēmas pamatprasību korupcijas un interešu konflikta riska novēršanai publiskas personas institūcijā izpildi. |
Direktors, juriskonsults, atbildīgais darbinieks | |||
30.3.Ētikas komisijas sēdes. | Pēc nepieciešamības | |||
31 | Konstatēto trūkumu novēršana |
31.1.Nodrošināta Valsts kontroles, Labklājības ministrijas un ārējo pārbaužu konstatēto trūkumu novēršana |
Norādītajos termiņos | Direktors, Nodaļu vadītāji, filiāļu vadītāji |
31.2. Latvijas Republikas tiesībsarga ieteikumu izpilde un uzraudzība. |
||||
32 | Sabiedrības informēšana |
32.1.VSAC ‘’Kurzeme’’ mājaslapas informācijas regulāra aktualizācija |
Visu gadu pēc nepieciešamības | Informācijas vadības speciālists, nodaļu vadītāji, Iepirkumu speciālists, juriskonsults |
32.2.Sadarbība ar LM Komunikāciju nodaļu un masu mēdijiem | Visu gadu pēc nepieciešamības | |||
32.3.Sagatavot publisko gada pārskatu, publicēt VSAC mājaslapā |
01.07.2020. |
Publicēts: 19.10.2020.